فرهنگ اسلامی

این وبلاگ، برای فرزندم زینب نهری طراحی شده؛ متولد 1389 شمسی.

بایگانی
آخرین مطالب
پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸ ب.ظ

بچه شیعه

من خدا را دوست دارم.

من بچه شیعه هستم، خدا رو می پرستم

خدای پاک و دانا، مهربان و توانا

پیامبرم محمد، که با او قرآن آمد

دین را به ما رسانده، او ما را شیعه خوانده

دختر او زهرا بود، فاطمه ی کبرا بود

فدای دین شد جانش، لعنت به دشمنانش

در روز عید غدیر، برما علی شد امیر

امیر مومنین است، امام اولین است

  • زینب نهری

نظرات  (۷)

  • راهی برای فردا
  • لا حول و لا قوۀ إلا بالله العلی العظیم
    سرباز فردا خسته نباشید.
      .  .
  • محسن نوروزی
  • سلام عموچان
    خیلی قشنگ بود.
    بازم برامون بنویس.
    نوشتی خبرم کن.
    منتظرم.
    خیلی خوب بود عمو جون بازم از این شعرا داری؟
    سلام و رحمه الله
    عالی بود
  • سید حسن صفوی
  • سلام زینب خانم گل...
    آفرین.
    چه باحال . منم زینب نهری هستم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی